Stvorili smo ovaj odjeljak za podršku kako bismo vam pružili trenutne odgovore na najčešća pitanja koja smo primili tijekom godina.
Koji je status moje narudžbe?
Da bismo mogli pronaći vašu narudžbu, trebamo broj vaše narudžbe. Broj narudžbe sastoji se od 6 znamenki i možete ga pronaći i u e-mailu s potvrdom narudžbe i u SMS-u koji ste primili nekoliko minuta nakon slanja narudžbe.
Ako ne možete pronaći broj svoje narudžbe, molimo napišite nam neke detalje o vašoj narudžbi u obrazac ispod. Jedan od kolega iz digitalne službe za korisnike pokušat će identificirati narudžbu i vratiti vam se s novostima putem e-pošte.
Možda bi vas moglo zanimati i:
• Koje su naknade za dostavu?
• Koliko dugo traje da narudžba stigne?
• Kako mogu otkazati narudžbu?
• Kako mogu promijeniti proizvode u narudžbi?
• Dostavljate li u druge zemlje?
• Kako mogu izbrisati ili modificirati proizvode u košarici za kupnju?
• Želim ponovno vidjeti popis pitanja