Stvorili smo ovaj odjeljak za podršku kako bismo vam pružili trenutne odgovore na najčešća pitanja koja smo primili tijekom godina.
Kako mogu otkazati narudžbu?
Zahvaljujući učinkovitosti logističkog toka koji smo implementirali, vaše narudžbe se otpremaju unutar nekoliko sati od slanja. Izuzeci su, naravno, vikendi i praznici, kada naši partneri za dostavu ne rade.
Možete otkazati narudžbu sve dok je ne preuzme kurir.
Nakon što je narudžba preuzeta od strane dostavljača, više nije moguće otkazati je. Naravno, možete je odbiti kada dođe do vas, ali morate znati da kada odbijete narudžbu, prenosite na nas obvezu plaćanja prijevoza. Iz tog razloga, ovisno o vašoj povijesti narudžbi, nakon što je narudžba odbijena, mogućnost plaćanja povrata dostavljaču može biti ograničena. I dalje ćete moći naručivati na našoj web stranici plaćajući unaprijed svojom karticom.
Ako morate otkazati narudžbu, molimo vas da ispunite obrazac ispod:
Možda bi vas moglo zanimati i:
• Koji je status moje narudžbe?
• Koje su naknade za dostavu?
• Koliko dugo traje da narudžba stigne?
• Kako mogu promijeniti proizvode u narudžbi?
• Dostavljate li u druge zemlje?
• Kako mogu izbrisati ili modificirati proizvode u košarici za kupnju?
• Želim ponovno vidjeti popis pitanja