Stvorili smo ovaj odjeljak za podršku kako bismo vam pružili trenutne odgovore na najčešća pitanja koja smo primili tijekom godina.
Kako mogu promijeniti proizvode u narudžbi?
Vaše narudžbe se šalju unutar nekoliko sati nakon predaje. Iznimke su, naravno, vikendi i državni praznici, kada naši partneri za dostavu ne rade. Možemo biti samo toliko učinkoviti kada slijedimo jasan i dobro uspostavljen logistički tok.
Promjena čak i jednog proizvoda u narudžbi uključuje poništavanje računa, otkazivanje ^AWB^ dokumenta, ponovno izradu računa i ponovno generiranje ^AWB^ dokumenta.
Osim ovih stvari, ako je narudžba već pripremljena za dostavu, promjena narudžbe znači pronalaženje kutije, njezino raspakiravanje, dodavanje proizvoda i ponovno pakiranje. Sve ove stvari odgađaju slanje ostalih narudžbi i često ostavljaju prostor za moguće pogreške.
Stoga, dodavanje proizvoda u narudžbu, mijenjanje/zamjena istih ili uklanjanje proizvoda iz narudžbe može se obaviti samo otkazivanjem cijele narudžbe i ponovnim izvršavanjem.
Ako apsolutno morate promijeniti narudžbu, molimo vas da nas obavijestite putem donjeg obrasca kako bismo je mogli otkazati što je prije moguće:
Možda bi vas moglo zanimati i:
• Koji je status moje narudžbe?
• Koje su naknade za dostavu?
• Koliko dugo traje da narudžba stigne?
• Kako mogu otkazati narudžbu?
• Dostavljate li u druge zemlje?
• Kako mogu izbrisati ili modificirati proizvode u košarici za kupnju?
• Želim ponovno vidjeti popis pitanja