DUTY FREE – Narudžbe su oslobođene carine i bit će dostavljene izravno na vaš kućni prag!
Natural Lashes

Podrška kupcima

Stvorili smo ovaj odjeljak za podršku kako bismo vam pružili trenutne odgovore na najčešća pitanja koja smo primili tijekom godina.

Kako mogu promijeniti proizvode u narudžbi?

Vaše narudžbe se šalju unutar nekoliko sati nakon predaje. Iznimke su, naravno, vikendi i državni praznici, kada naši partneri za dostavu ne rade. Možemo biti samo toliko učinkoviti kada slijedimo jasan i dobro uspostavljen logistički tok.

Promjena čak i jednog proizvoda u narudžbi uključuje poništavanje računa, otkazivanje ^AWB^ dokumenta, ponovno izradu računa i ponovno generiranje ^AWB^ dokumenta.

Osim ovih stvari, ako je narudžba već pripremljena za dostavu, promjena narudžbe znači pronalaženje kutije, njezino raspakiravanje, dodavanje proizvoda i ponovno pakiranje. Sve ove stvari odgađaju slanje ostalih narudžbi i često ostavljaju prostor za moguće pogreške.

Stoga, dodavanje proizvoda u narudžbu, mijenjanje/zamjena istih ili uklanjanje proizvoda iz narudžbe može se obaviti samo otkazivanjem cijele narudžbe i ponovnim izvršavanjem.

Ako apsolutno morate promijeniti narudžbu, molimo vas da nas obavijestite putem donjeg obrasca kako bismo je mogli otkazati što je prije moguće:

Možda bi vas moglo zanimati i:

•  Koji je status moje narudžbe?
•  Koje su naknade za dostavu?
•  Koliko dugo traje da narudžba stigne?
•  Kako mogu otkazati narudžbu?
•  Dostavljate li u druge zemlje?
•  Kako mogu izbrisati ili modificirati proizvode u košarici za kupnju?
•  Želim ponovno vidjeti popis pitanja