Stvorili smo ovaj odjeljak za podršku kako bismo vam pružili trenutne odgovore na najčešća pitanja koja smo primili tijekom godina.
Kako mogu napraviti narudžbu?
Naručivanje na Natural Lashes započinje dodavanjem proizvoda u košaricu. Pored svakog proizvoda nalazi se gumb "Dodaj u košaricu". Kada pronađete proizvod koji vam se sviđa, kliknite na ovaj gumb kako biste ga dodali u svoju košaricu.
Kada dodate prvi proizvod u košaricu za kupnju, na vašem će se zaslonu pojaviti crvena traka koja će reći "Imate X proizvoda u košarici za kupnju". Kako dodajete proizvode u svoju košaricu, crvena će se traka ažurirati kako bi vas obavijestila o broju proizvoda koje ste dodali u svoju košaricu.
Kada završite s dodavanjem svih proizvoda u košaricu, kliknite na ovu crvenu traku da biste otvorili košaricu. U košarici možete pregledati popis proizvoda, ažurirati količine ili odbaciti jedan ili više proizvoda ako ste promijenili mišljenje o njima.
Ako želite dodati druge proizvode, možete pretraživati stranicu u potrazi za njima ili pritisnuti gumb "Nastavi kupovinu". Proizvodi koje ste već dodali i dalje će vas čekati u košarici za kupovinu. Košarica ističe unutar 24 sata od dodavanja prvog proizvoda, stoga imate dovoljno vremena da odaberete sve što vam se sviđa.
Kada vaša narudžba sadrži sve proizvode koje trebate, ponovno uđite u košaricu za kupnju i provjerite način dostave. Zatim, provjerite na koji način želite primiti svoju narudžbu. U svim zemljama nudimo dostavu od vrata do vrata (na vašu adresu), ali postoje i drugi načini na koje možete primiti naše proizvode (na primjer, preuzimanjem iz partnerske trgovine ili paketomata). Ako odaberete preuzimanje narudžbe od partnera ili iz paketomata, imat ćete izbor adrese partnera / paketomata. Posljednji korak je odabir načina plaćanja (gotovina prilikom dostave paketa, online s karticom ili drugi dostupni načini plaćanja).
Nakon što ste provjerili sve ove opcije ispravno, provjerite imate li željene proizvode i količine u svojoj košarici za kupnju. Ako imate važeći vaučer ili Lash Night karticu, ne zaboravite ih aktivirati kako biste smanjili vrijednost svoje narudžbe. Ne zaboravite na poklone koje nudimo gotovo uz svaku narudžbu. Kada vrijednost vaše narudžbe padne unutar jednog od pragova vrijednosti za koje nudimo poklone, imat ćete dostupan gumb "Odaberite poklon" u košarici za kupnju.
Sljedeći korak je unijeti vaše podatke za dostavu i naplatu. Kliknite na gumb "Dostava i naplata". Doći ćete na novu stranicu gdje morate ispuniti obrazac vezan za vaše ime, adresu za dostavu, broj telefona za kurira i e-mail adresu koju ćemo koristiti za komunikaciju s vama. Pažljivo popunite polja u obrascu i pošaljite narudžbu!
Odmah nakon slanja narudžbe, automatski ćete primiti potvrdni email i SMS. Oba sadrže informacije o vašoj narudžbi i link za praćenje narudžbe. Možete mu pristupiti kad god želite znati status svoje narudžbe.
Možda bi vas moglo zanimati i:
• Moram li se registrirati da bih naručio?
• Mogu li platiti gotovinom pri dostavi?
• Zašto ne mogu poslati narudžbu?
• Želim ponovno vidjeti popis pitanja