Stvorili smo ovaj odjeljak za podršku kako bismo vam pružili trenutne odgovore na najčešća pitanja koja smo primili tijekom godina.
Zašto ne mogu poslati narudžbu?
Ako ne možete poslati narudžbu, molimo provjerite situacije navedene u nastavku. Možda će vam jedno od objašnjenja pomoći.
Provjerite jeste li odabrali metode dostave i plaćanja u košarici za kupnju.
U košarici za kupnju, iznad proizvoda, imate mali obrazac gdje morate označiti gdje želite da vam dostavimo proizvode, kako želite primiti narudžbu i kako želite platiti za proizvode. U slučaju da ste zaboravili označiti jednu od opcija potrebnih za dovršetak narudžbe, imat ćete crvenu traku i strelicu na ovom obrascu koji će vam pokazati gdje niste ništa označili.
Provjerite jesu li svi proizvodi u košarici za kupnju na zalihi.
Proizvodi koji su u ograničenoj zalihi mogu se rasprodati prije nego što otpremite svoju narudžbu. Ako jedan od proizvoda koje ste dodali u košaricu više uopće nije dostupan ili više nemamo količinu koju želite na zalihi, naša će web stranica vas upozoriti označavanjem proizvoda žutom trakom i omogućiti vam da automatski prilagodite količinu dostupnu na zalihi ili uklonite proizvod iz košarice za kupnju kako biste mogli dovršiti narudžbu.
Odabrali ste više poklona nego što je dozvoljeno za vrijednost vaše narudžbe.
Ova situacija se događa kada dodate nekoliko proizvoda u košaricu za kupnju, odaberete darove koje možete primiti, a zatim promijenite mišljenje o nekim proizvodima i uklonite ih iz košarice. Ako je broj darova koje ste odabrali prevelik, naša će vam web stranica upozoriti označavanjem darova žutom trakom i omogućiti vam da izbrisete suvišne darove iz košarice za kupnju kako biste mogli dovršiti narudžbu.
Provjerite je li dostupna opcija plaćanja pouzećem za vašu narudžbu.
Ako plaćanje pouzećem nije dostupno za vašu narudžbu, naša će web stranica vas upozoriti porukom označenom crvenom trakom. Da biste mogli poslati narudžbu, morate promijeniti način plaćanja i odabrati plaćanje karticom.
Možda bi vas moglo zanimati i:
• Moram li se registrirati da bih naručio?
• Kako mogu napraviti narudžbu?
• Mogu li platiti gotovinom pri dostavi?
• Želim ponovno vidjeti popis pitanja